مزایای اجرا آبنما موزیکال برای شرکت

مزایای اجرا آبنما موزیکال برای شرکت و محل کار

مزایای اجرا آبنما موزیکال برای شرکت و محل کار

ویژگی های ذاتی آب در ابزار های طراحی داخلی مانند آبنمای موزیکال، فواره های تزئینی و صفحه آبنمای جاری می تواند مزایای زیادی برای محیط کار ایجاد کند. اکثر مدیران توافق دارند که فراهم کردن تزئیناتی نظیر این ها که چشم ها را به سمت خود جذب می کنند، می توانند استرس را کاهش دهند که ممکن است منجر به افزایش بهره وری کارمندان در انجام امور مربوط به شرکت شود.

اجازه دهید این مزایا را بهتر با هم بررسی کنیم…..

مزیت شماره 1: ایجاد یک محیط آرام و دلنشین

یک ویژگی مثبت در آبنمای موزیکال، تحریک قوی بینایی و تولید صداهای آرامش بخش است. طراحی یک فواره مناسب و نورانی می تواند بسیار جذاب به نظر برسد. حرکت مداوم آب، منظره ای را ایجاد می کند که می تواند توجه مخاطبان را جلب کند. ساخت آبنما موزیکال می تواند ذهن را از بخش های استرس زا در محیط کار دور کند. موسیقی از این آبنماها می تواند تمام محیط کار را پوشش دهد.

مزیت شماره 2: محیطی برای تمرکز، استراحت و گفتگوی کارمندان

انواع مدل های آبنمای موزیکال می توانند محلی را ایجاد کند که برای جمع شدن کارمندان کنار هم برای استراحت و گفتگو کردن تبدیل گردد. این آبنما را می توانید حتی در اتاق استراحت، نصب کنید. در صورت قرار گرفتن در محل انتظار یا پذیرایی، مهمانان شرکت می توانند از تماشای آن لذت ببرند.

 طراحی و اجرا آبنما موزیکال با آرم یا لوگو شرکت می تواند به عنوان ابزار بازاریابی برای مشتریان و یا ارتقای وفاداری کارمندان باشد.

مزایای اجرا آبنما موزیکال برای شرکت و محل کار

مزیت شماره 3: هوای بهتر و محیط شادتر

آب متحرک در یک آبنمای موزیکال باعث می شود مقداری از آب در هوا تبخیر شود. این امر به تنظیم رطوبت هوا کمک می کند و در واقع می تواند کیفیت هوا در محل کار را بهبود ببخشد.

مزیت افزودن رطوبت هوای دفتر کار به آب و هوای مکان بستگی دارد. در مناطقی که به طور طبیعی رطوبت هوا زیاد است، افزودن آب بیشتر به هوای دفتر کار ممکن است سطح رطوبت داخلی را به یک میزان ناراحت کننده و ناسالم افزایش دهد.

مزیت شماره 4: رعایت ایمنی در طراحی

آب موجود در آبنمای موزیکال می تواند یک خطر محیطی از نظر ایمنی باشد. اگر اجرای آبنما با استخر روباز همراه باشد، باید اصول ایمنی رعایت شود تا از ورود ناگهانی کودکان به آنجا جلوگیری کند. مشکل دیگر می تواند شامل نشتی از کف آبنما باشد که باید محل به دقت آب بندی گردد. نشت آب از یک آبنمای موزیکال می تواند باعث آسیب به اطراف آبنما و به سطوح زیرین در ساختمان های چند طبقه شود.

با انتخاب یک طرح آبنمای موزیکال با محفظه محکم و ضد آب که حاوی تمام آب موجود در فواره است می توانید این مشکلات را رفع کنید. ویژگی آب یا فواره باید به گونه ای باشد که کارکنان بتوانند از آن لذت ببرند. اجرا آبنما موزیکال برای دفتر کار می تواند یک عنصر طراحی دکوراسیون داخلی هم محسوب شود. برای سفارش این عناصر زیبا می توانید به شرکت آبنما اصفهان  مراجعه کنید.